Happy Homes ska alltid uppfylla kundes krav, behov och förväntningar så att vi därmed bibehåller deras förtroende
Policyn innebär att:
• Det är kundens krav, behov och förväntningar som är styrande för vårt arbete
• Verksamheten bygger på långsiktiga och varaktiga relationer i samverkan med kunden
• Varje försäljning och uppdrag vi åtar oss ska utföras till kundens fulla belåtenhet
• Arbetet fokuseras på att leverera rätt tjänst och produkt, i rätt tid och till rätt pris
• Vi skall utveckla våra arbetsprocesser i syfte att effektivisera verksamheten
• Varje medarbetare ska vara kompetent för sin uppgift och tilldelas ansvar och befogenheter för att på ett engagerat sätt kunna uppfylla kundens krav
• Vi ska utveckla samarbetet med branschorganisationerna
• Genom utvärdering av processers effektivitet och mätning av kundnöjdheten skapar vi underlag för ständiga förbättringar
• Vi ska uppträda affärsmässigt med god etik och moral
• Vi ska göra vår kvalitetspolicy förstådd bland våra medarbetare och känd bland våra kunder och leverantörer
• Vid ledningens genomgångar granskas och utvärderas kvalitetspolicyns fortsatta lämplighet